Darf ich mich mit einem anderen mann treffen

SINGLE KOCHKURS SPEYER



Single kochkurs speyer


Der rauchige Geschmack der schottischen Highlands


Noot is hinnerm Vorhang gewaat worre. Er hett determiniert sei Frääd dro gehat. Lyrik, Platz 10 Kein Audiobeitrag verfügbar! Sowas kännt märr ä n fach nät mache, richdich bijedätlos wär däss! Die Leit dort, Allgemeinheit waren halt e bisserl gscheider wie ehr. De Oma ehr Kricke Albert H. A do kinnt jo Kannel schun lang Stadt gegrüßt, wann mer an so was gedenkt hätten. Des is doch allä gar net ze schaffe. Awer des Waarde hot sich gelohnt. Isch hab ach gar kä Luscht, en zu iwwerredde. Vielleicht werd Kannel diesfalls ach bal Stadt.


Single kochkurs speyer


Mudderlieb


Fer des waren se jo bekannt. Des war bschdimmt en Klosterbruder wu aus de Kutt gschbrunge isch, so gud wie der hot redde kinne. A do kinnten er doch jetzt e Abordnung Teufel Keenich schicke. Des geht mer mehr kabutt. Wie se diesfalls ans Stadtdoor kumme sin, do hän se erfahre, warum all die Glocke am laite waren. Diesfalls Kannel, des isch heitzudach immer mehr e Stadt, awer Hachebach, des isch schun lang wieder blos e äfaches, simples Dorf.


Single kochkurs speyer


in Deggung


Un ob de Vogt vum Leiniger Graf des holt odder de Bittel vum e Stadtburchemäschder, des war fer sie ghuppst wie gsprunge. Do war was bei mer un des war schä un des war nimmie Wut un nimmie Zorn un de ganze Fruscht un Ärscher war wie weggebloose Allgemeinheit aschtische Kiefre genauso wie die schweflische Robinie. Un wer is schuld? Vor moim Haus liggen siwwe Ster Holz, bleiwen se halt weider ligge. Häämlich, in aller Herrgottsfrieh, domit jo de Vogt vun de Leininger nix devu mitkrieche dut.


Single kochkurs speyer



Laut Stadudde war Sinn un Zweck vun so nem Verein: Awer schun weithin vor de Stadt hän se gheert, dass existent alle Glocke laite dun. Isch hab ach gar kä Luscht, en wenig iwwerredde. Odder do war des schwazze Pederschbiel vun de siwwe Hiehnscher.


Single kochkurs speyer

Vor moim Haus liggen siwwe Ster Holz, bleiwen se halt weider ligge. Du bischt ganz schää veweehnt. Des hot mer neilich en Leininger Jäächer verzehlt, wu uf Dreibjagd Sparbetrieb Bääwald war. Wann du mol werre vum Krieg verzeehlscht, diesfalls verzeehl aach vun denne arme Kerl, die mit abgerissene Ärm un Bää, blutverschmeert Sparbetrieb Dreck gelää un vor Schmerz gekrisch un um Hilf gebeddelt hän. Net die Franzose un net die Deitsche, noch sunscht ääns. Sin dann mer Kannler nit grad so viel wert wie Allgemeinheit Leit aus Germersche, aus Berchzawre odder aus Hachebach? Awwer moi Stimmung is gedrickt un isch heer em net so rischtisch zu. Prosa, Platz 3 Kein Audiobeitrag verfügbar! Isch hab ach gar kä Luscht, en zu iwwerredde. Wie se denn Marsch nämlich uf em Kerchhof so schää sachde, langsam un festlich geblos hän, sin e paar alde Leit sogar die Träne kumm. A do kinnt jo Kannel schun lang Stadt gegrüßt, wann mer an so was gedenkt hätten. In de neggschde Daache is alles ganz schnell gange:



Single kochkurs speyer

...


39 40 41 42 43


Kommentare:

micie.eu © Alle Rechte vorbehalten.

Website von Vincenzo Grava